zondag 11 september 2011

Over drakenstaarten

Het internet afspeurend naar leuke ideeën, kwam ik toevallig uit op deze pagina. Geweldig toch? Mijn oogappels kon ik niet bekoren met een staart (begrijpelijk) dus de 3 musketiers van Zus zouden een gewillig publiek worden. Het maken van deze dingen bleek makkelijk te zijn.


 Het poseren met de staart iets minder, tot hier de gewilligheid.



De 3 musketiers ravotten nu met de drakenstaart in de tuin, mijn oogappels poseerden liever anders.


Ook het zoontje van Buurvrouw nr 77, vond de staart geweldig! Dus in ruil voor een oude sweater wou ik wel een verrassing maken. Zijn trui kreeg hij vervormd terug en een staart kreeg hij erbovenop. Waar ik dit idee gevonden heb, kan ik me niet meer herinneren.
Hij bleek wel een gewillig model te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen