maandag 31 oktober 2011

Mama, mag ik nu nog eens stikken?

Eindelijk tijd gevonden om verder te werken aan mijn volgende uitdaging,


tot mijn oudste oogappel vond dat het nu echt wel tijd is voor haar 4de stikles. 
Even de vorige op een rijtje:
Eerste stikles: omgaan met de stikmachine, toen nog de ma-machine en lijntjes volgen op een stuk stof
Tweede stikles: vlagskes maken voor dit doel
Derde stikles: postkaartjes maken die nooit echt af geraakten, dus beschouw ik haar hulp en inbreng bij dit als een volwaardig nummer 3.
Vierde stikles: kleine mandjes volgens deze tutorial , een link die ik reeds als basis gebruikte voor Jacks speelgoedza(c)k.
En ze deed het goed!



 Een leuk resultaat waar ze trots op mag zijn!


En kijk niet naar de erbarmelijke kwaliteit van de foto's want ge moet in deze vroeg donkere avonden heel wat toeren uithalen om zonder flits te kunnen 'trekken'.

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je dochter het naaien ook onder de knie wol krijgen en 't lukt al aardig goed zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze lijkt de smaak al goed te pakken te hebben. Jong geleerd is oud gedaan e.. Binnenkort zien we hier een nieuwe blog verschijnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai hopelijk vraagt obs Stien dat ook ooit...of dan zal naaien niet meer hip zijn mss;) Goe bezig Fien! En chapeau Karla zo les geven in de vakantie;))!

    BeantwoordenVerwijderen