dinsdag 25 oktober 2011

Miss Stella

Miss Stella is jarig!
Op mijn zoektocht naar een geschikt (natuurlijk handgemaakt) cadeau, kwam ik de 'londen turquoise' tegen. Zo heet dat stofke, en hoe toepasselijker kan het zijn voor iemand die vooral Engels spreekt...


Daaruit maakte ik een kabaske, de wasp bag die ik al eerder maakte voor mezelf.


Een pennenzak (voor de eerste keer zonder geodriehoek!), waarin Miss Stella veel rode pennen kwijt kan.


Volgend hebbedingetje maakte ik ook: the tea wallet. Als ze nu na het 2de lesuur binnenkomt, zie ik haar al denken: one two three, it's time for tea.


Schooien doe ik regelmatig bij haar, vooral muntjes en papieren zakdoekjes. Dus kon er nog een papierenzakdoekskeszakske bij (lees dat maar eens meermaals snel achter elkaar), een straffemuntjeszakske vond ik niet.


en pakte alles gestikt in.


Nu zal Miss Stella in stijl flaneren door de straten van Londen.

2 opmerkingen:

  1. prachtig allemaal hoor! Die miss stella heeft nogal geluk zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen