woensdag 23 november 2011

Tricotallergie

16 november staat in het jaarboek van de tiretten genoteerd als workshop 'feestelijk rokje of kleedje'.  Ik volgde de workshop 'jurk in tricot' om van mijn tricotallergie af te geraken. Zij hielp me daarmee.
Natuurlijk ging ik weer veel te laat op zoek naar een  geschikt stofke. En ik vond mijn goesting niet, dus kocht ik iets goedkoop om toch de workshop te kunnen volgen. 'k Zou dan wel zien wat ik er mee zal doen. En ik moet toegeven: eigenlijk is't wel leuk om mee te werken, die tricot. Ik word nog fan, denk ik.


 Er zitten wel nog rare golven in op plaatsen waar dat volgens 't patroon niet hoort. 
't Patroon dat is burda 7828.

Maar met een giletje erover ziet ge dat niet.
En dit gebeurt er als ge te lui zijt om schone schoenen aan te trekken en ge een oogappel vraagt om wat foto's te nemen.

't Kleed zit wel gemakkelijk, dus dit tricotje zal gedragen worden. In mijn tuin met de bijhorende golfjes, wel in de zomer, tiens.
En de volgende, die wordt foutloos!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er best wel geslaagd uit vind ik. Vooral de mouwtjes vind ik super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb net dit patroontje besteld!
    heel leuk de jouwe!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen