zondag 27 november 2011

XL sacoche

...of tote bag, eentje waarin je alles kan verliezen, stond allang op mijn to do lijst. Ik bleef dit uitstellen.
Tot ik een voorbeeld zag in 't echt, gemaakt door een mede-tiret en ik was meteen verkocht. Zij raadde me deze tutorial aan. Inspiratie voor de buitenzakken vond ik op deze blog, noem het maar letterlijk kopiëren.
De eerder gekochte kringloopstof zou dienen als binnenvoering.
En 't moet gezegd: ik kan er veel in kwijt.
De binnenzakken: een klassieke versie en een versie à la boleo.


De buitenzakken: langs de éne kant


en langs de andere kant


Het zicht van boven met gesloten rits en met open rits


De sacoche in zijn geheel op de grond


omdat zelf een foto nemen niet zo handig was.

1 opmerking:

  1. Goed bezig! Mooie handvaten! :)
    Superhandig hé, zo'n XL tas! Ik kan de mijne niet meer missen. Ik overweeg nog het strikje te gebruiken (zie jouw link van tas 'De Zuster Van'), maar da's mss voo een volgend exemplaar in bruintinten, kwestie dat het bij den tenue past. haha.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen