zaterdag 10 december 2011

buurvrouw copyright

Buurvrouw nr77 kocht een schoon stofke.


Eentje dat ik ook al had zien liggen en waarover ik veel te lang heb staan twijfelen wegens een te groot wordende berg stof in voorraad. Zij maakte er het A-lijn rokje van de knipmode mee op deze gezellige workshop.
En toen bekroop mij een gevoel van 'ik wil dat ook' waardoor ik het stofje toch moest kopen.
Dus kopieerde ik de buurvrouw, althans hare rok.


Foto's: ikzelf
Stof: iets rekkends van modecoupon
Ontdekking van de week: plakkatoen om dat rekkend effect tegen te gaan

Over het perfect inzetten van een blinde rits, het uittesten van die rits, het hopeloos vast komen te zitten van die rits in je (uiteindelijk) goed ineengestoken voeringrok, om dan uiteindelijk een klein gat te moeten knippen in je voeringstof om die vervloekte blinde rits toch los te krijgen, ga ik het hier niet hebben. Dat ziet ge niet langs de buitenkant. 

8 opmerkingen:

  1. Ik denk dat er toch nog ne copyright gaat volgen zenne, amai heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en buurvrouw 77 zag dat het goed was... ben blij dat ik u eens heb kunnen helpen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. buurvrouw 77 zag dat het goed was...ben blij dat ik u eens heb kunnen helpen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi hoor! Da modelleke staat je echt goed!!! Een geluk dat het nu examens zijn, dan hoef je niet in sportkledij naar't school en kan je eens in een rokje pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ buurvrouw 77: t is duidelijk dat ge zag dat het goed was :-) Maar t is inderdaad super schoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. om al dat gecopyright wat te verantwoorden: graag eentje voor buurvrouw 89 en dan zwijgen we erover, wat peist ge?

    BeantwoordenVerwijderen