zondag 29 januari 2012

streepjeskinderen

Wat rolt er uit deze gestreepte hoopjes?


Tricotkleedjes voor de jongste twee, die al lange tijd eentje wilden zoals hier.  Ik kocht het blauw gestreept stofje in de solden, de bedoeling: iets voor 'mijneigen'. Ik kocht te weinig (dat komt ervan als ge op goed vallend uit een stukje koopt, in plaats van eerst uw patroon goed te lezen) en dus nam de jongste het in beslag. Je hebt natuurlijk allang de streepjesfout gezien, maar ach, denk maar aan optische illusies waarbij je ogen je verstand bedriegen. Da's hier net hetzelfde.


En toen kreeg ik ook nog onverwachte controle van ons Tijdelijk Huiskonijn. Hij onderwierp de kleedjes duchtig aan een springtest, controleerde de zoom, was streng bij nog loshangende draadjes en delibereerde me voor de scheve streepjes. 






3 opmerkingen:

  1. Mooi,mooi. Alsook uw 3 modellen :-)
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Kleedjes aan de lopende band ten huize Karla! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met die streepjes! Als ik mij niet vergis hebt ge nog een ander strepen-stofke in huis é (waar ge trouwens zelf voor gezorgd hebt) Misschien eentje voor jou daarmee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen