zaterdag 21 januari 2012

Tirettenavond


... en ik neem mee: een doosje speldjes want da's nodig. Ik heb er zo eentje van bij de Guy, goe gerief maar dat doosje heeft al meermaals mijn gevloek moeten aanhoren. Zo'n plastieken spul, wel handig met dat opsteekmousseke, ik weet geen betere term, maar o zo ongerieflijk.


Want eenmaal er een barst in het bovenstuk zit, sluit dat ding niet meer zoals het hoort.
Het slaagt er dan ook telkens weer in om ongevraagd open te springen. En dan liggen al die speldjes chaotisch in de naaikoffer. Een spelletje mikado? Nee, merci. Om maar niet te spreken van de frustratie om die speldjes terug in dat doosje te krijgen.
Burda 2/2012 bezorgde een oplossing. Oma T en Miss Stella de doosjes.
Ik maakte er enkel twee en de grootste pot, daar zitten de speldjes nu veilig opgeborgen.



 Stof: een soldeke uit Opwijk





3 opmerkingen:

  1. hoe schattig... ik ben helemaal verzot op blikken doosjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. azo tof!! De doosjes blijven zo mooi eenvoudig.

    BeantwoordenVerwijderen