maandag 20 februari 2012

Boterhammen in 't park

Lunch op 't werk? Mijn brooddoos sleurde ik tot nu mee in een plastieken zakje. Tsss, hoe kan dat nou, een tiret die haar boterhammen meeneemt op die manier. Dus maakte ik een 'lunchbag' uit stofkes waar ik vroeger een A-lijn rokske uit maakte. Idee van hier.



Toch enkele wijzigingen: ik plaatste de kleine stukken onderaan, stikte er een paspel tussen, stikte de handvaten een paar keer boleogewijs door en maakte de handvaten korter. En neen, ge ziet hier geen twee exemplaren, 't stuk is omkeerbaar, ge ziet dus binnen- en buitenkant of buiten- en binnenkant.
Vanaf nu sleur ik mijn pottekes mee zoals het hoort, en kijk ik uit naar rustige zonnige middagpauzes om af te zakken naar het enige rustige en groene plekje op 't werk.

2 opmerkingen: