zondag 19 februari 2012

Ik kreeg een award.


 

Awel, 'k ben ontroerd, 'k ben nog niet veel in de prijzen gevallen, tot nu. Ik kreeg een award van Lady Stitch, een medetiret.  Dus merci!
Natuurlijk heb ik even gegoogled want the versatile blogger kende ik niet. De award heeft een eigen site met eigen spelregels, in het Engels weliswaar:

Now here are the rules, and what I have to do.
1.Add the award to your blog.
2.Thank the blogger(s) who gave it to you.
3.Mention 7 random things about yourself.
4.List the rules.
5.Award to 15 bloggers.
6.Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog.

Euhm, en dan nu die 7 zinloze dingen over mezelf:

1. Van het stikken van mijn L-bag heb ik, denk ik, een tenniselleboog overgehouden.
2. 'een vrouw heeft steeds gelijk' en om dat gelijk te bewijzen, durf ik met Meneer al eens te wedden 'voor een sjakos'. Aangezien ik nu sjakossen zelf kan maken, ga ik nu weddenschappen aan met Meneer voor een paar schoenen.
3. Rule 5 uit bovenstaande lijst kan ik niet goed lezen.
4. Lichtjes verslaafd aan cola-zero en chocolade
5. Fruitvliegen zijn de verschrikkelijkste beesten onder de insecten.
6. Ik heb groene vingers en vind de geur van versgemaaid gras heerlijk.
7. Ik ben een absolute lijstjesmadam, maar toch blij dat deze af is.

En de blogs die ik nomineer zijn met tromgeroffel:

Sofie, ik geef hem terug voor je ongelooflijk grappige, immens leuke blogberichten die je steeds schrijft, of je hem nog eens rondgeeft dat moet ge zelf maar weten, beschouw hem gewoon als een bevestiging van je eerst gewonnen award.
Hilde, ik weet dat ge hem al gekregen hebt van Sofie maar bij deze nog eens, dan hebt ge een dubbele award, voor al je creatieve maaksels en leuke ideeën
Liesbeth, voor het idee van je totebag waardoor ik de mijne maakte
Fien en Leen, voor het bijstaan in raad en daad, of naad en draad...
Saar, voor 't zelfde ook al blog je bijna niet meer

Tijdens het schrijven van dit bericht, kreeg ik een melding van Plagneetje: ook van haar kreeg ik de award. Super! 

1 opmerking: