zaterdag 18 februari 2012

XL-bag, maatje kleiner

De XL-bag die ik eerder maakte, bleek toch iets te groot voor het dagelijks gebruik. Zijn naam 'XL' was hij zeker waardig maar ik zocht me telkens verloren naar hetgeen ik erin gestoken had. XL is nu gebombardeerd tot TTT. TTT, da's de tetterende tirettentas, kortom daar zitten nu mijn toekomstige maaksels in, kortom stof, patronen en ideeën. Gemakkelijk om mee te nemen, op onze wekelijkse gezellige avond.
Dus ging ik nu voor een L-versie. Gewoon eentje waar het hoogst nodige inkan met name mijn portefeuille, gsm en agenda, deze laatste broodnodig voor een lijstjesmadam als ik.


Inspiratie vond ik bij Zus, zij heeft zo'n model (wel van een echt merk), waarvan ik zot ben.
Ziehier mijn resultaat vooraanzicht en achteraanzicht, net hetzelfde weliswaar.


Enkel een ritszakje langs binnen.


Langs de zijkanten voorzien met drukknoopjes.


Ik loop nu te blinken met een leuke L-tas, al zeg ik het zelf...





4 opmerkingen:

  1. Ammai ! Dit is echt wel een heel mooi exemplaar ! Een echt blinkexemplaar ... groot gelijk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar hebt ge dat stofje vandaan? Schoon ze :) (je kreeg ook een award van mij, eum voor als ge er goesting in hebt...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!
    Ik kom hier graag kijken, dus heb ik je een award toegekend. Kom maar eens een kijkje nemen. Je ziet maar wat je er mee doet.

    BeantwoordenVerwijderen