zondag 4 maart 2012

Miep,

onze enige nicht is jarig! Een tijdje geleden al, en da's eigenlijk van toen het patroon uitgegeven werd, kocht ik bij Van Katoen de handleiding voor de boleo, een immens mooie en originele tas. Samen met de oogappels zocht ik een leuk stofje en hun unanieme stem ging naar een speels design van Riley Blake, hier gekocht. Iets later vroeg ik aan Miep wat haar lievelingskleuren zijn en welke kleur zij absoluut niet graag ziet. Zij antwoordde:
'Awel, rood en blauw zijn enkele van mijn lievelingskleuren. Een kleur die ik haat heb ik niet echt'. 
Dus ik denk dat ik wel goed zit met deze combinatie, er zit minstens één van haar lievelingskleuren in. 




Het moet gezegd: deze tas is een plezier om te maken! Er volgen er beslist nog. Het valt enkel niet mee om zo'n cirkel zo nonchalant mogelijk te stikken, ge zou zeggen doe maar gewoon schots en scheef, maar zo gemakkelijk ging dat toch niet die georganiseerde chaos. 



3 maanden voor haar verjaardag was de boleo al klaar en het viel niet mee om hierover te zwijgen, niet aan iedereen te laten zien en nog niet te bloggen. Een voordeel van zo vroeg een cadeau te maken is dat ge vanalles zit te zoeken om met de stofresten te maken. Dus krijgt ze er nog een clutch bij, een spiegeltje (geleerd bij de tiretten) en een paar brochekes om op haar tas of trui te spelden.






Gelukkige verjaardag!

3 opmerkingen:

  1. Leuke cadeautjes ! En met zo'n mooie Boleo, daar kun je echt niet mis mee doen ! Hij is prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben morgen jarig, hint, hint, hint ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, een fantastisch kado !
    Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen