dinsdag 6 maart 2012

recyKleert nog eens

Op 't www vind je een massa aan ideeën, maar als je dan eindelijk tijd vindt om iets te maken, weet je dikwijls niet meer op welke blog of site je dat toen ontdekt had. Herkenbaar?
En dan nodigt iemand je uit op Pinterest. O jee, het zoveelste sociaal medium, dacht ik, daar doe ik niet aan mee!
Tot enkele reeds gebruikende tiretten me voorstelden om dat virtueel prikbord toch te gebruiken wegens o zo handig. Niet als moodboard, zoals dat soms voorgesteld wordt maar als geheugensteun, gewoon pinnen wat ge tegenkomt en dus op 't net achteraf gemakkelijk terug te vinden. Veel beter organiseerbaar en visueel voorgesteld dan de 'bladwijzer' knop op je pc. Ik ben verkocht!

Deze tote-clutch 2 in 1 kwam ik er tegen, en pinde ik.
Nu tijd gevonden en geschrapt van mijn to do lijst:




De stof komt van een kleedje dat ik ooit maakte maar dat beter zou zijn geweest in tricot. Dus werd dit kleed afgeschreven. De grijze stof komt van oud kleed dat op weg was naar de kledingcontainer.
RecyKleren, ik doe er nog aan mee.

2 opmerkingen:

  1. Moh! Toevallig, ik heb dat net vandaag gepind. En jouw versie krijgt een ook een pin, want ik zie de stoffencombinatie heel graag. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen