donderdag 12 april 2012

Apetrots!

Een beetje frustratie

- omdat de dochters besloten om de vakantie aan te grijpen om wat op de naaimachine te werken
- omdat om diezelfde reden je naaimachine de helft van de tijd bezet is
- omdat iets wat je normaal in een uur afwerkt, je er nu 2 dagen voor nodig hebt
- omdat multitasken nog een klein begrip is als uw dochters leren stikken

Maar toch een immens APETROTS gevoel omdat

- de ene dochter experimenteert met textiel
- de andere haar boleo zelf maakte


- en nog eentje haar eerste ritszakje ineen stikte


- ze de onvermijdelijke speldeprikken er al glimlachend bij namen


en mij ambeteerden met dit grapje


Supertrotse mama van 3, maar genoeg gestoeft nu, ik eis mijn plaats achter 't machine weer op, nu graag!

4 opmerkingen:

  1. Amaai ! Die doen dat goed, die dochters van u ! En nu de stap naar ... dat zij dingen maken voor u he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt zot van die stof met appeltjes! Die boleo is echt knap gemaakt :-)
    Ik heb het patroon afgelopen weekend gekocht, maar ik denk dat ik nog niet echt ervaring genoeg heb om de tas te maken. Hmmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het vraagt tijd, heeeeeeeeeeeeel veel tijd als de dochters leren naaien maar het is wel super als ze het ook willen leren. Ze hebben dat alvast super gedaan. Mama mag trots zijn op zo'n mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai dat geloof ik goed dat je trots bent op je dochters. En terecht. Ze hebben schitterende dingen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen