dinsdag 3 april 2012

Fiens nummer twee!

Hallo, ik ben Fien, de oudste dochter van Karla. Ik wou haar blog een beetje opfleuren dus besloot ik iets te bedenken zodat ik het daarna kon publiceren op mijn mama’s blog. Nu ja, iets bedenken in de vakantie was niet zo evident… Ik besloot inspiratie te halen op ‘Pinterest’ en vond daar enkele instructies om je papa’s 
t-shirt om te vormen tot een hip topje. Ik ging als volgt te werk:
° Wat heb ik nodig?


° Ik knipte de kraag en de mouwen eraf.


° Ik knipte een lint uit de overgebleven restjes stof.


° Hierna stikte ik het lint rond de 2 schouderbanden en bekwam dit:


Ideetje voor je tienerdochter? Ik ben er althans zeer trots op!
Veel bloggroetjes

Fien











3 opmerkingen:

  1. Wauw! Super!
    Het lijkt fantastisch!
    Mogen we de voorkant van het bloesje ook eens zien?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee, dit toon ik meteen aan mijn tiener in huis!

    BeantwoordenVerwijderen