zaterdag 19 mei 2012

Dierenvriend Lewis

Het guitigste petekind heb ik! De tweede musketier in rij van Zus.


Hij werd 4! Een echte dierenvriend en pandafan.
Hij werd door zijn ouders verrast op een pandaverjaardagsfeest.
Ook de traktaties voor zijn vriendjes zouden kaderen in het thema. Zus kocht stof, de 'pld 2' van Robert Kaufman, gevonden bij Julija, om er 10 piramidezakjes van te maken. Het werd een woensdagnamiddag teamwork, Zus en ik.
En het werd goedgekeurd door de jonge heer des huizes.


Uit het laatste stukje pandastof maakte ik als verrassing nog een zwemzakje, gebaseerd op deze tutorial, om zijn cadeautjes in op te bergen.









5 opmerkingen:

  1. Super knap. Ik kan me voorstellen hoe tevreden die was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! En super grappig dat ik door de titel te lezen bij een ander even naar jouw klikte want...Lewis is een rakettenvriendje van mijn dochter Clarice!!! Ofte hoe klein de wereld ook kan zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk zeg! Dan ben jij waarschijnlijk de maakster van het olifantenknikkerzakje!

      Verwijderen
    2. Yep, klopt helemaal! ;-) (2 exemplaren zelfs want Sonny had er ook eentje)

      Verwijderen