dinsdag 1 mei 2012

Stofloze citytrip,

althans dat dacht ik.
Want dan plots fietst ge met uw gezelschap toevallig voorbij Frau Tulpe.



En 't is uw gezelschap die je met de neus op de feiten wijst dat ge iemand nog een geschenkje verschuldigd zijt. En dat stofke daar is wel enig passend hiervoor. Ge ziet dan ook nog gekleurde elastiek die je nog nergens anders vindt, dus komt ge met een kleine zakske buiten.


De volgende dag fietst ge weer doorheen een leuke buurt en bots je toevallig op een al even leuke winkel.


Daarnaast vind je Packattack waar je de heer des huizes zowaar aan het werk ziet. Het gezelschap heeft me in beide winkels buiten moeten sleuren.


Alsof het nog niet genoeg was, loop ik in een andere uithoek van deze immens leuke stad zomaar voorbij een etalage.


De foto langs buiten lukte niet vanwege de te goed gepoetste ruiten en een zalige Berlijnse zon, maar mij hoor je niet klagen! Vanbinnen ziet het er zo uit, en dit is nog maar een vierde van de ganse etalage!


Onder de indruk? Ik was het in ieder geval!
Het gezelschap en ik naar binnen om naar de kledij te kijken... daar heb ik eigenlijk niet veel van gezien. De aandacht ging onverbiddelijk naar de interieurstukken. Een beetje research op het internet leerde me dat deze ook een afdeling heeft in Antwerpen. Ook met zo'n winkelinrichting?






3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een citytrips! Meer moest dat niet zijn hè ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ook met zo'n machines, in A'pen!

    Verder: zalig hè, (stof uit) Berlijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooooooo frau tulpe ... een echte droomwinkel é ...! De andere winkels ken ik niet! Je moet anders eens naar den guy gaan ... die heeft ook al een mooi assortiment (zie mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen