zaterdag 2 juni 2012

Power Pop


Direct overtuigd van de Power Pop van Jenean Morrison, gevonden bij de Guy.  Hieruit zou een hemdje ontstaan. 
In blogland verscheen her en der zeer duidelijke uitleg over hemdjes. En een hemdje dat stond al lang in mijn top 10 van 'nog willen kunnen'. Met nog enkele andere tiretten konden we niet weerstaan aan de lokroep van de sew along. Dus planden we een onderonsje want we hadden er zin in, in hemdjes. 


Patroon tekenen, stof knippen, overlocken, tijdens de eerste avond en de rest de daaropvolgende. Content met de goede tips en raadgevingen van Sara.


Patroon: Happy Madras uit Ottobre 3/2012

Hopelijk is 't Kind er ook blij mee.
Ik was laaiend enthousiast over de stof, nu het er aaneengestikt ligt, iets minder.
Fier op mijn poging om de print te laten doorlopen op het borstzakje.


Maar dan weer een stille grom te ontdekken dat het vanboven wel een goede poging was maar ik niet inzag dat ik de stof ondersteboven heb geknipt.
Maar het eerste is er. En in mijn hoofd ben ik al bezig met het volgende, dat wordt het Apple model, en dan, dan zien we wel, misschien eentje voor Meneer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen