maandag 4 juni 2012

Recycleer een zakje in een ander zakje.

Ik ontdekte deze winkel  en kwam buiten met wat gerief. Maar daar gaat het eigenlijk niet om.
Je nieuwe spullen krijg je er mee in leuke plastieken zakjes. Oordeel zelf maar:


Zakskes, te mooi om zomaar weg te gooien, te mooi om als vuilniszak te gebruiken. Kortom te mooi voor alles waar je normaal plastieken zakjes voor gebruikt. Dus wou ik er ritszakjes van maken, zoals ik er vroeger al eens maakte uit wegwerpverpakking. 
De rol plastificieerpapier, ritsen en stof voor binnenvoering werden uitgehaald.




En het resultaat, daar word je instant vrolijk van.










10 opmerkingen:

  1. Heel knap!!Daar word ik ook vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk idee!!! Ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Smelt. Je zou daar gewoon al iets gaan kopen voor de schitterende zakjes. Je hebt er iets moois van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof, echt waar!! Heb je recyclage werk live gezien vrijdag toen ik bij room17 was :-)
    Binnenkort openen wij rechtover de deur, en wij zullen ook leuke zakjes hebben :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan. Je wordt er inderdaad meteen vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig idee en een prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen