dinsdag 19 juni 2012

Tijd voor een tankini,

omdat er 't weer voor is, ooit...
We, een tiret en ik, wilden het proberen, de halterneck top en het broekje uit Ottobre 2/2011, zoals ge hier zo schoon op de afbeelding ziet.

Patroon: Rimini en Riccione

Een wild plan (want we zagen ons al in gedachten stoeferig flaneren aan het zwembad...) dat na veel gepalaver effectief tot uitwerking kwam. De momenten dat we eraan werkten waren dolkomisch! Lachsalvo's volgden elkaar op omdat we dit eigenlijk niet al te serieus namen en het gewoon wilden proberen, omdat deelnemen uiteindelijk belangrijker is dan winnen. We volgden dan ook de aanwijzigingen in 't boekske niet zo nauwgezet op als zou moeten en deden ons goesting, zo kennen we onszelve. De pasbeurten waren hilarisch! Maar we kregen het toch voor elkaar. 
Conclusie: het topje is draagbaar, het broekje enkel voor durvers.
Op zoek naar een fotomodel van dienst, wou zij, deze taak op haar nemen, ttz  haar paspop, waarvoor mijn dank! 


Bij het aantrekken van het broekje, protesteerde de paspop, maar verzin in uw fantasie gewoon een buiten proportionele broek erbij, enkel draagbaar wilt ge bij de aanschouwenden proestbuien ontlokken.

6 opmerkingen:

  1. Hihi, heb mee genoten van het plezier dat jullie hadden om hem te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertopje inderdaad! Dragen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik maakte dezelfde tankini vorig jaar ook. Zonder broekje, daarvoor deed ik van luie-wijve manier, en ging een bijpassend exemplaar kopen. Maar ik draag het topje zeer graag!

    BeantwoordenVerwijderen