zondag 2 september 2012

ZRM


De oudste wou een hoesje voor haar zakrekenmachine, om blij gezind de lessen wiskunde te volgen.
 En als ik dan toch even bezig was, nog 2 exemplaren als verjaardagscadeau voor haar vriendinnen.


De bovenste stof won ik dankzij een FB wedstrijd van haar. Door de alertheid van buurvrouw nr 77 en Sarabelle kon ik mezelf tot Janpanse stofkoningin kronen en mocht ik 1m stof kiezen. 


 Stof: Japanse stof / Retro rocket rascals van Michael Miller / Sheeps van Robert Kaufmann

4 opmerkingen:

  1. jaja, ik heb die prachtexemplaren vandaag in de klas bewust genegeerd, maar je dochter zit op de eerste rij, dus ik zal er vanaf morgen helaas niet meer naast kunnen kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet ik nu ook eens maken zie! Ze zijn geweldig knap geworden, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen