woensdag 31 oktober 2012

Jarig!


Wat geef je iemand die jarig is en een feestje organiseert, iemand die zelf goed kan stikken?
Iets zelfgemaakt?
Als zij goed kleedjes kan maken maar geen tassen want dat inzicht heeft ze niet, zegt ze zelf.
Een stoffenbon!
Tuurlijk! Ingepakt in een sjakosj met bijhorend fantasietje.
Dus geef ik de tas met houten handvaten, omdat zij die graag ziet en ikzelf ze te weinig gebruik wegens geen sjakosjdragend beroep.



En neen, haar leeftijd zie je niet op de lintmeter verschijnen...

11 opmerkingen:

  1. Ik vind de bloem zeer geslaagd en die stoffenbon is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allé, dat van die leeftijd had nochtans origineel geweest ;-) Al vind ik het cadeau op zich al meer dan speciaal genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allee dan wordt ons pascale meer dan 150 jaar oud ;-) !! Dat verklaar ik haar tot ons oudste lid :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een tof kado!!! En die lintmeter...hoe leuk! Heb je die ook zelf inelkaargestrikt? Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gedaan!!! Wat een leuk idee, die lintmeter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt tof, die lintmeterbloem. Een tip: ik zag van het merk Fornarina ook schoenen met zo'n lintmeterbloem ...
    Die handtas had ik ook wel willen krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig idee met de lintmeter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die tas geweldig mooi. Die bon, daar is ieder knippend-stikkend mens tevreden mee, maar die bloem die is geweldig. Hoe maak je die?

    BeantwoordenVerwijderen