donderdag 8 november 2012

Project tricot


- top -
knipmode maart 2008


10 opmerkingen:

  1. hij staat je echt goed! Ik moet nog eens foto's trekken van die van mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, dat heb ik ooit ook eens gemaakt, zonder overlock en nogal stevig tricot, bij mij trok het nogal hard aan de nek. ziet er soepeler uit bij jou. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel mooi uit. Het model komt echt tot zijn recht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looks good! Ik denk dat ik mij dit weekend, samen met de oma en de overlock, ook eens aan tricot ga wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karla dit is gewoon prachtig, mooi kleurtje trouwens!
    Ik vind dat jij stilletjes aan van job kan veranderen en prof. kan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Karla, dit is prachtig! Mooi kleurtje trouwens.
    Ik vind dat jij stilletjes aan professioneel kan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen