zaterdag 16 februari 2013

Charlie for Lewis

Of ik een nieuwe hoes voor zijn stoel wou maken? Pff,...
Of ik dit wou doen in grijze sweaterstof met een gele paspel? Tja...
Alléé toe, 't is voor uw petekind. Dus ja, dan maar.


Met de resten van de grijze sweaterstof, wist ik direct wat doen.
Al lang wou ik een Charlie maken! Zeker toen ik de versie van Hilde zag verschijnen.
Het patroon in een meisjesversie omtoveren zoals enkelen reeds deden, zag ik als dochtermoeder niet zitten. Enkel het zeer duidelijk uitgeschreven patroon volgen daar ging ik voor!


Zonenmoeder Zus kreeg er buiten haar vernieuwde kinderstoel een Charlie bij. En Lewis was verrast met zijn unieke vespatrui! 
Oef, missie geslaagd.



13 opmerkingen:

  1. Oooo diene overtrek is echt schoon!!! Nice job.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig, karla!!! zowel de stoelovertrek (knappe combinatie, dat grijs met die gele paspel) als de charlie! Die vespa-stof is mega hé! Echt supermooi gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi, zowel de overtrek als de charlie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij ons ligt ook een vespa Charlie ;) en grijze tricot voor een 2de versie want de 1ste was te klein ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ♥ die kleurencombinatie van de zetelovertrek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ! En die charlie volgens het voorbeeld van Hilde is hier ook in de maak hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben hier 2 zo'n zeteltjes op de zolder staan ... Nu ik zie dat je daar zo'n schoon hoesjes kan voor maken zou ik ze misschien toch weer moeten uithalen... Ik zag ook al zoveel mooie Charlies, dat ik het patroon ook bestelde, jouw versie is zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi wat jij allemaal maakt!! Waar heb je het vespastof gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!! Groetjes,Evelien

      Verwijderen