woensdag 6 februari 2013

Weekmenu


Reeds enige tijd wordt er ten huize K, een weekmenu opgesteld, telkens op zondagavond. Op maandag gebeuren de wekelijkse boodschappen zodat ik gedurende de week niet meer hoef  te piekeren wat ik 's avonds moet klaar maken. De dochters bepalen hier ook dikwijls de menu, mits enige sturing van mij, gezonde voeding indachtig. Niets anders dan gemakkelijk. De weekmenu werd opgeschreven op een saai whiteboard in de keuken maar toen ik de canvas weekmenu van Hilde zag wist ik het! Dit wil ik ook!
Het canvasbord bleek uitverkocht maar ik kreeg er één van haar. Grote dank hiervoor. En een weekkalender kan je nu nog steeds kopen.



Fournituren: de Guy


Zo wordt de saaie grijze muur in de keuken opgevrolijkt. Nu de meest bekeken muur ten huize K want als de dochters van school komen, kijken ze gauw wat de pot schaft.

9 opmerkingen:

  1. Schoon, en handig. Maar vooral schoon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! De stofjes passen echt mooi bij elkaar. Hier staat dat ook nog op het to do lijstje :-)
    De saaie witte winkellijstjes moeten nu eenmaal plaatsmaken voor zo'n mooi exemplaar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik heb hier een klein krijtbord opgehangen waar ik elke dag op schrijf wat we gaan eten. Daarop het avondmenu lezen is dus de boodschap, in plaats van het duizend keer aan mama te vragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel graag gedaan hoor, diene canvas!!! Voor zo'n schoon eindproduct staat ne mens graag iets af hoor! Schoon stofke ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en een heel goed idee. Ik heb vandaag ook dit stofje gekocht maar weet nog niet wat ik ermee ga doen. Jouw versie is in ieder geval top.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou dat beter ook eens doen ... kwestie van wat orde te scheppen op het prikbord ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi exemplaar! Ideale stof ook om daarvoor te gebruiken, komt helemaal tot z'n recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. qua organisatie kan dat tellen, qua eye-catcher ook me dunkt! Knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat mooi gemaakt, en de stof is werkelijk prachtig :) ik ontdek net je blog, en ga 'm volgen! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen