vrijdag 22 maart 2013

Laptoptas


Ze viel in de smaak, de eerder gemaakte kruising. En schaamtelijk maar waar, een zelf gemaakte laptoptas hebben we ten huize K. niet. De jongste des huizes vroeg er al een tijdje naar maar door de voorbereidingen van een leuke vrijdag, zaterdag en zondag, bleef dit op het to do lijstje staan.

Stof: Cruzin - Henry Glass en co

Zij koos de stof, cruzin (Henry Glass en co) en ik had chance: de laptop heeft dezelfde maten als die van Stella, zo hoefde ik mijn brein niet te pijnigen bij het uitrekenen en kon ik het patroon simpelweg overnemen. De voorbereidingen werden thuis uitgevoerd, de afwerking al tetterend...


5 opmerkingen:

  1. Mooi! Tekende je het patroon zelf?
    Zou je het erg vinden om het met ons te delen?;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een mengeling van twee bestaande patronen: de Vinktas en de ipadhoes uit 'Stof voor doe het zelvers'. Zal proberen te delen als ik er nog eentje maak.

      Verwijderen