maandag 11 maart 2013

Sleutelhanger


Samen met een paar andere tiretten werd een tijd geleden een heus naaiweekend georganiseerd. Boordevol leutige workshops.Het tetterend gezelschap trok erop uit om een heel weekend creatief bezig te zijn. We hadden veel tijd, en uiteindelijk te weinig tijd want het mocht gerust wat langer duren.  Over alle activiteiten binnenkort meer op de tirettenblog.



Deze sleutelhangers werden gemaakt tijdens een workshop rond vilt. Het weekend werd trouwens prachtig in beeld gebracht door Liesbeth en na het verschijnen van de eerste foto's (binnenkort te bewonderen op de tirettenblog), werd de vraag gesteld naar de handleiding van deze sleutelhangers, of ik de werkwijze wou meegeven. 
Een poging om het sjabloon in beeld te brengen, kan je hier vinden.
Een korte beschrijving van de door mij gevolgde werkwijze:







Veel plezier ermee!









6 opmerkingen:

  1. Mooi; het zal wel super-gezellig geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof zeg, ik wou net wat sleutelhangers maken als afscheidscadeautje voor het verjaardagsfeestje van mijn zoon en had eigenlijk iets anders in gedachten, maar dit lijkt mij een minstens even leuk alternatief ... dus wie weet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee ...
    liefs Biefrul

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt! De sleutelhanger van Hilde trok onmiddellijjk mijn aandacht! Tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen