zaterdag 6 april 2013

10 min werk


Zo lang zat ik vandaag achter mijn stikmachine. 10 min lang, of kort, 't is maar hoe je het bekijkt. Langer deed ik erover om kleerkasten 'uit te mesten'. Wintergerief eindelijk te verbannen naar verre plaatsen, in de hoop dat dit dé reden is om beter weer te worden. Oude versleten schoenen uit de schoenenkast gooien om plaats te maken voor nieuwe...wat bij Meneer des huizes een rollend oog effect uitlokt. Vrouwen en schoenen, zie ik hem denken. Maar kijk, ik recycleer ze wel.



Uit een totaal versleten paar laarzen knipte ik een paar lapjes leer om ze met drie lijntjes aaneen te stikken.
Exact 10 min werk, of nog niet.


9 opmerkingen:

  1. Superrecyclage als je het mij vraagt! Nooit eraan gedacht om láárzen te verknippen, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist op tijd voor dit superid, wij deden nog niet aan winteropruim! Een paar versleten laarzen zit er zeker in, joepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gij zijt toch ne recycleerkrak zunne! Wat een tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amaai en uw machien doet dat zonder rollende ogen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig! Ik heb hier ook al bergje 'recyclagestoffen' liggen...maar nog geen recyclagelaarzen :-p

    BeantwoordenVerwijderen