maandag 15 april 2013

Zestien


werd ze gisteren, 16 al!
Ze had een cadeau gevraagd. Maar enkel en alleen het gevraagde geven en dat op een 16de?
Haar zussen en ik staken de koppen samen. Een aantal ideeën werden opgelijst (we love pinterest!), een aantal na lang aarzelen geschrapt. Elk moment, maar dan ook elk moment werd benut als de oudste uit huis was. We zagen haar graag gaan. Stiekem lachend om ons gezamelijk gesmeed complot. Dan werden scharen, papier, karton, stof, lijm, nietjes, plakband, en nog veel meer bovengehaald om haar een kubieke meter verrassing te geven. Als ze dan ver thuis kwam werd er in no time opgeruimd, zodat de huiskamer er wel heel spic en span bij lag. Nooit had ze een vermoeden, werkelijk geen enkel moment.
Die kartonnen m³ (lees: grote doos) bevatte naast haar gevraagd cadeau en een paar verrassingen, ook een paar zelfgemaakte items, verstopt in een berg versnipperde kranten.

(volgende keer oefen ik eerst wat beter op het kruisjessteekdetail tenzij ik weer een plat hartje wil)

jurk: Jackie Kennedy uit Droomjurken - stof: hanako noir van Petit Pan
Halsketting: toen ik dit bericht zag verschijnen


De verrassing was groot evenals haar mepvermogen!




5 opmerkingen:

  1. Ohhh, dat kleedje is gewoonweg prachtig! Ik was daar ook aan begonnen, maar die maten, jeetje daarmee heb ik gesukkeld, ik maak hem nu opnieuw in een maat kleiner en hopen dat die past!!!
    Echt, prachtig gedaan, moest ik die jurk in de winkel zien hangen ik koop hem direct !!
    Gr
    An
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, super allemaal! Die Fien zal een dag gehad hebben om nooit te vergeten! En, paste de jurk? Ben benieuwd om er haar eens mee te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo tof zeg, zelfs op je zestiende nog zo verrast worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat origineel! Moet een geweldige dag geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen