donderdag 9 mei 2013

Kindermishandeling.


Nee, niet omdat ik haar aan het werk zette, ze vroeg het zelf. En ze deed het goed.
Wel omdat ik haar, weliswaar niet opzettelijk natuurlijk, twee keer serieus hinderde.
De eerste keer floepte een geopende schaar pardoes uit mijn hand, recht met de punt op haar onderbeen. Chance zat er nog een laagje jeans tussen of ik kon direct EHBO toepassen.
De tweede keer strekte ik mijn arm iets te ver uit, de arm met daaraan een hand die een tube textiellijm vasthield, zo stevig zelfs dat daaruit een dikke klodder lijm lekte. Dus kwam die klodder in haar lang krullend haar terecht, zo ergens ter hoogte van haar frou frou. Wassen met zeep? Lukte maar half. Knippen? Geen denken aan. Dus vlijtig verder werken, lijm in haar haar laten drogen en eruit 'pellen'. Wees gerust, het is eruit, al kostte het enkele haren. 


Maar ze is uiteindelijk af! De lampenkap die ik allang liggen had, assorti met mijn super praktische keukenplanner.



8 opmerkingen:

  1. Tss Karla, ziet dat Kind en gezin d at hier niet leest hé ;) Wel super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zien jullie er trots uit! En terecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Ik heb dezelfde stof vandaag tot kussens verwerkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zo mooi .. daar moet ik me toch ook eens aan wagen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ne mens moet er toch iets voor over hebben é ;-) Ideaal met dat stofke en in combinatie met je weekmenu!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een geslaagd project! :-)Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een geslaagd project! :-) Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen