zaterdag 8 juni 2013

Meisjeshemd

Jongenshemdjes, dat lukt me. Meisjesmama zijnde, waagde ik me vorige week aan een meisjesmodel (burda 6/2013), een eerste keer een rechtopstaande kraag en mouwsplitten.


Tevreden over de mouwsplitten, kritisch over de kraag. Ik denk dat ik een nieuwe manier heb gevonden om een kraag eraan te zetten. De dochter zocht zelf stof uit en wou er gouden knoopjes bij. Niet helemaal mijn ding maar als ze het aan heeft, knik ik goedkeurend. 
Onder het motto alles kan beter, denk ik aan een volgend hemdje. Het blijft immers leuk om te maken.

3 opmerkingen:

  1. Het is super gelukt, ik vind het heel mooi, en zeker met de gouden knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik probeerde laatst ook zo'n burda-bloesje uit en het werd een compleet misbaksel dat totaal niet paste ... ik denk dat ik beter ben in hemdjes ;-)
    Dit is tenminste een supermooie bloes !

    BeantwoordenVerwijderen