maandag 19 augustus 2013

Het bandwerk kan beginnen


Na het eerste exemplaar volgde er al gauw een tweede, want de oudste wou er ook één.


Ze wou een portefeuille volledig uit één en dezelfde stof, de drukknoop verborgen onder een gewone knoop.


De kaartenvakjes met biais leek ons een leuk detail. Praktisch was het echter niet. Bij het assembleren van de portefeuille sputterde de machine een aantal keren tegen. Maar met een beetje trek- en duwwerk is 't uiteindelijk gelukt.

Stof: Veritas




9 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Het verbaast me niet dat iedereen er zo een wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handige portefeuille! En een super leuk stofje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat duw- en trekwerk is er in elk geval niet aan te zien. Ik blijf echt fan van die portefeuille!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik MOET stoppen metblogs lezen....elke keer zie ik weer nieuwe dingen die ik wil proberen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal je oudste hier trots op zijn! Prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar Karla, die is ook alweer prachtig!!! We zouden bij de tiretten beter iedere week iets op het programma zetten ;-) Deze wil ik ook ooit wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Karla,

    Prachtige portefeuille! We zagen hem ook al verschijnen op onze facebookpagina. Goed bezig!

    Met vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super gewoon! weeral iets voor op het to do lijstje... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is echt een schoon portemonneetje! Ik ben al lang op zoek naar een vervanger voor de uit-elkaar-vallende-versie die mijn handtas bewoont, maar zoiets ben ik nog nergens tegengekomen. Zo ziet ge maar: wat ge zelf doet, doet ge beter.

    BeantwoordenVerwijderen