zondag 1 september 2013

afgeVinkt


Op het to do lijstje stond al een tijdje een tas voor de twee jongsten, eentje waarin ze hun sportkledij kunnen opbergen. Eentje voor op school. Dus kochten we stof en wilden ze tot mijn trots zelf aan aan de slag.
Er werd enkel gediscussieerd wie eerst mocht want de tas moest samen klaar zijn.
Dus elke stap die ik uitlegde, deden ze samen. Ontzettend veel keren moesten ze bijgevolg de draad en spoel omwisselen aangezien ze beiden met een andere kleur werkten. Maar nu kunnen ze een machine bedraden zoals geen ander!


Ze kozen als mode: de Vinktas. Ik tekende het iets kleiner uit.


Klaar om stijlvol in de rij te gaan staan.



7 opmerkingen:

  1. Met zo'n mooie tassen zullen ze echt opvallen! Niet te vergelijken met die commerciële rugzakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!! Ik vind dat altijd zo leuk te zien dat zoons/dochters ook interesse hebben in de stikmachine van hun mama! Ze zullen nogal kunnen stoefen morgen! Ik kijk er al naar uit hoor, naar de tassen é, da schooljaar, hum ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, die staat ook op mijn eindeloos lange to do lijst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan van de dochters ! Er zullen er veel jaloers zijn op zo'n prachtexemplaren !

    BeantwoordenVerwijderen