zondag 13 oktober 2013

Jongenshemdjes.

 

Zus liet haar zoontjes stof kiezen bij Bambiblauw, elk volgens hun eigen goesting.
Ik genoot van een dagje hemdjes maken. Leutig bandwerk, en elke keer doet ge het iets beter en vlotter.
Dat klein mannen in dat hemdje fotograferen niet zo simpel is, heb ik vandaag aan den lijve mogen ondervinden.
Ziehier Musketier 1 die een krak is in de overacting smile.


Musketier 2 wou absoluut op een zebra staan.


Musketier 3 heb ik uiteindelijk kunnen vangen in een speels moment
.

Content waren ze wel in hun nieuwe hemdjes.





7 opmerkingen:

  1. mooie hemdjes & lekker stoer! je happy neefjes zien er cute uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo grappig om te zien hoe ze elk er zo'n verschillend stofje uitkozen ! Knap !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie collectie hé ;-) En de tractors zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie collectie hé! Die tractors zijn mijn favoriet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ge hebt geluk met neefjes die hemdjes dragen, de mijne weigert pertinent ;-) Schoon bandwerk!

    BeantwoordenVerwijderen