zaterdag 19 oktober 2013

Klein meisjeskleed

We organiseerden een wel heel leutige workshop: Griet leerde ons in 'live' het basisjurkje maken uit haar boek Stof voor Durf-het-zelvers. Het verslag kon je al lezen op het tirettenblog


Natuurlijk wou ik ook meedoen, alleen zijn mijn ladies een beetje te tieners om in zo'n kleedje te proppen. Hilde stelde me voor om voor haar lieve Jutta een basisjurkje te maken. Natuurlijk wou ik dat! Zij leverde de mooie stof en ik leerde praktische tips tijdens de workshop. Het guitige fotomodel en vrolijke draagster van het kleed kan je bewonderen door even door te klikken naar Hilde's blog.


8 opmerkingen:

  1. Dat voelde vast leuk, zo eens kleine-meisjes-spul produceren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superkleedje vind ik het! En zo vrijgevig van jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is echt supermooi !!!! (en wat een eer ... ji hebt gewoon haar eerste schooldag jurk gemaakt ! Dat zal vereeuwigd worden voor in den album hoor !)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superdikke merci hé!!! Jutta haar rode kousebroek en souspulleke liggen al klaar voor de eerste schooldag! Ze stralen in het kleedje dat jij voor haar maakte :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh tof,ik heb vorige zomer net dezelfde versie gemaakt,maar dan een iets grotere maat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kleedje is echt prachtig! En echt een geweldig stofje :)

    BeantwoordenVerwijderen