maandag 30 december 2013

WaW


Meneer des huizes rijdt al een tijdje met een velomobiel op 3 wielen, een Waw. Aangezien hij hier de minst bedeelde is wat betreft zelfgemaakte spullen wou ik me wel wagen aan het Flandria truitje. Stiekem dan, als kerstcadeautje.


Ik nam zijn maten onder het mom dat we in de avondschool nu al zouden starten met een herenhemd. Telkens als hij met zijn ros weg zoefde, sprong ik achter mijn naaimachine en stak het truitje ineen. In de kleuren van zijn Waw.


De verrassing was geslaagd!
Zelf toen ik vroeg om toch maar even te poseren, bleek dit geen probleem. Dus trokken we er op een stralende zondagmiddag op uit, hij met de Waw, ik met een simpel stalen ros.



18 opmerkingen:

  1. Wat lief van jou! Dat zal wel een verrassing geweest zijn.
    -en sjieke dingens, die waw-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw (de meest toepasselijke comment die ik hier kan geven uiteraard :-)), maar echt heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw! Het zit hem als gegoten! En waar is de foto in de sneeuw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij straalt ermee! Zo'n WaW heb ik nog nooit in levende lijve gezien ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een trotse Mr WaW ! Volkomen terecht natuurlijk !

    BeantwoordenVerwijderen