zaterdag 11 januari 2014

Mijn secret santa


Op het tirettenblog werd het al aangekondigd: we zouden een secret santa houden en dit op de eerste woensdagavond van 2014. Een leuke naaimachineloze receptie en veel zelfgemaakte cadeautjes, de sfeer snuif je daar maar op, daar waar het ontzettend plezant vertoeven is!
Ik vond rond Sinttijd, haar naam, in mijn postuurke. En dan beginnen die hersencellen onophoudelijk te krioelen: wat zal ik maken, wat zal zij leuk vinden? Je verandert iets meer dan 3 keer van gedacht, tot ge uzelve tegen houdt, en besluit: dit wordt het. Een tas uit vilt, gebaseerd op een model ergens gezien op het net. 



De tas werd unaniem goedgekeurd door de dochters, oef, en dan een zacht gevloek: ze willen er ook alle 3 één.

Vilt, lederen bandjes en nestelogen: de Guy

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik begrijp best dat jouw dochters er elk ook eentje willen. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je dan toch bandwerk doet... Er zijn nog kandidaten ;-)
    Heeeeeel knap!
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een ideaal cadeau voor Liesbeth! Ze zal er nogal mee kunnen lopen stoefen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De dame in kwestie is een grote geluksvogel! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk willen ze er alle 3 ook één ! Wie niet ?

    BeantwoordenVerwijderen