zondag 9 februari 2014

Mac Brecht

Leen heeft een neef, een wel heel creatieve neef die keukens maakt en andere designspullen. Schoon gerief gemaakt in het materiaal Hi-Macs. Zijn paradepaardje: de desk van het VRT-journaal.


Brecht wou meer doen met Hi-Macs, experimenteerde al wat met juwelen en zocht een kritisch publiek om verder mee te denken en te doen!


Je kon het bij Hilde al lezen, samen met nog enkele tiretten, stroopte ik mee de mouwen op.


Je moet weten dat we daar stonden in een fantastisch atelier vol met imposante machines, in ons schone zaterdagavond kleren aan. We stonden daar te schuren, te plooien, te verhitten, te polieren maar het kon ons niets deren! Plezant dat het was! Zeker bij het zien van deze leuke resultaten...


Die gele armband doet wel verdacht veel denken aan tagliatelle, ik weet het! En het driedelig ding is geen juweel maar bedoeld als kaarsenhouder.


Je bezorgde ons een leuke creatieve avond Mac Brecht!

Meer info:
www.gimico.be
www.kletz.be
www.saam.be 



 

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet echt fantastisch uit. Die juwelen worden een hit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoontjes! Ik zag ze al bij Hilde. Dat moet tof geweest zijn om te mogen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het inderdaad al bij Hilde ook. Dat leverde daar wel heel veel moois op zeg !!!
    (en ik kan het niet laten : de max gewoon ... een neef met pet op achter zijn machine ;-) Stijlvol, noem ik dat ! )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, geweldig toch! Ik geniet nog steeds na!!!

    BeantwoordenVerwijderen