maandag 24 maart 2014

Weekendresultaat


Dit is het resultaat van een weekend, voor ons hét hoogtepunt van een werkjaar. 20 deelnemende tiretten te midden van een bos, in een huis, niet moeten koken, niet moeten afwassen, enkel stikken en tetteren, wat wilt ne mens nog meer..


Hilde leerde ons op vrijdag een lichtslinger maken, deze is de mijne ttz hij is al in beslag genomen en hangt nu te pronken boven het bed der jongste.

 Wil je dit zelf leren? Hou haar workshops in de gaten.

Zaterdag maakte ik een Dorothy, al lang op mijn to do lijst.


 

En zondag kruiste ik een Mufko met een Sofilles, wat dit resultaat gaf:


 Mufko x Sofilles x verkeerde inzet van kamsnap =

 Bovenstaande kruising werd ook al in beslag genomen



En deze bengelen aan mijn schouder, echt!


26 opmerkingen:

  1. Allemaal op één weekend? En nog babbelen erbij? Ongelooflijk!
    Je hebt echt een prachtige Dorothy gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ongelooflijk productief weekend, en wat een fijne kruisingen ;)
    Ik maakte een Dorothy in net hetzelfde stofje. En ja zunne, ook met geel contrast ;). Hoe zeggen ze dat dan zo schoon: "twee zielen één gedachte?"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé, heb je die dan al geblogd? Dan keek ik erover...

      Verwijderen
    2. Nog niet geblogd, zit met wat achterstand :)
      Het komt... Ooit eens ;)

      Verwijderen
  3. Waauw zeg, wat een mooie Dorothy! De stof is prachtig… En zo'n lichtjesslinger, daar wil ik toch ook eens werk van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi seg, allemaal! zo'n lichtslinger wil ik ook, zo'n tas ook, en zo'n kruisingetjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt duidelijk wel je favoriete kleurtjes hé als je dat hier zo allemaal samen ziet! Mooie collectie maaktje je! Iedere keer als ik ergens iets van het weekend zie verschijnen heb ik heimwee...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo prachtig assertie allemaal! dat zag er echt een supertof weekend uit en wat een resultaat dat je ook nog eens mee naar huis hebt genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stoffen heb je gebruikt! En amai zo productief, daar kan ik nog iets van leren...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi allemaal! En zo productief, dat weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke dingen allemaal! Het scheelt toch he, als ge niet moet koken en uw gerief opruimen, wat ge dan allemaal kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amai, ge slaagt de nagel op de kop, als ge na elke naaisessie weer alles moet opruimen en opbergen zoals ik, pfff. Maar ja, 't is een gezellige bende met 3 kinderen in huis dus dat ze nog maar wat blijven, en ooit zal ik wel mijn eigen naaikamerke hebben.

      Verwijderen
  10. oh dat weekend ziet er zalig uit. Hopelijk hebben jullie volgend jaar een plaatsje in jullie naaiclubke.... ik wacht vol ongeduld af

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bengelende pracht aan uw schouder !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi leuk assorti!!! Knap gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een productief weekend!
    De Dorothy day tripper stond ook op mijn naaiweekenplanning, maar helaas....te weinig tijd ( lees:teveel getetterd!)
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan ik geloven, dat zag er daar ook wreed gezellig uit!

      Verwijderen