zondag 6 april 2014

Gekleed2

Na zijn hemd, vond ik het wel fijn om mannenkledij te maken. La Maison Victor speelt daar goed op in: ieder nummer staat daar iets in voor mannen. De adventure jacket was het proberen waard!
Deze trui moest ik van zijn lijf zeuren om te fotograferen. Vanaf het moment dat hij af was, heeft Meneer des huizes hem bijna continu gedragen.


Die schouderstukken: schoon detail toch?


Bij 'stofkeuze' schreef men een stevige sweaterstof voor. Ik keerde mijn stoffenstapel om maar had geen sweaterstof liggen enkel iets duns in 't bruin.  Dus probeerde ik het uit als 'testmodel'. En ik moet toegeven, bij stevigere stof zou de trui beter vallen. Maar Meneer draagt hem graag, dus ach...


Een testtrui met imperfecties, voor verbetering vatbaar, die hij niet erg vindt, jiha!



Adventure Jacket - La maison Victor

9 opmerkingen:

  1. Bij de knip mode van deze maand zit er ook een mannenspecial bij. Misschien een ideetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap! Dat zou hier ook wel eens in de smaak kunnen vallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er inderdaad mooi uit met die schouderstukken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amaai, er wordt daar iemand heel hard verwend !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof tof! Bij mij is naaien voor the boyfriend tot nu toe nog geen succes geweest, maar ik geef de hoop niet op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk. Zal dit eens moeten tonen aan meneer Chou. Misschien dat ik hem hiermee over de streep kan trekken.

    Ik heb je trouwens zonet genomineerd voor de Liebster-award (http://www.petiteboutdechou.blogspot.com/2014/04/ik-zag-ze-de-afgelopen-weken-op.html). Het zou fijn zijn moest je eens een kijkje gaan nemen!

    BeantwoordenVerwijderen