donderdag 22 mei 2014

idee 1 x idee 2=

Wanneer twee leuke ideeën samen komen, niet mijn ideeën maar die van Hilde en Fynn. Hilde maakte een leuke verjaardagsjurk uit een kussensloop. Bij Fynn zag ik een draagtas met speels accent.
Ik kruiste Hilde met Fynn en kreeg deze tas:



Een draagtas voor een 12-jarige die van blauw, groen en honden houdt. Een eenvoudige tas als je logisch verstand meewerkt. Bij mij haperde dat wat.
Eerst maakte ik de tas en snapte ik niet wat er verkeerd aan was.


Hoekjes vergeten dus... Ach ja, ik zou het klusje wel eens snel klaren.
Hoekjes erin en toen leek die schone zwarte op een hond met verkorte poten die ergens aan de onderkant van de tas uit kwamen.


Zo kon ik het ding niet afgeven. Dus besloot ik om de feesteling wat langer te laten wachten en de tas opnieuw te maken. Ik probeerde de hond te redden en tiens, die ging er gemakkelijk af...Zou dit een slecht teken zijn..ach ik wijt het aan het niet lang genoeg fixeren van de twee lagen stof. Dus kleefde ik een nieuwe hond, eentje waar mijn strijkijzer hopelijk lang genoeg heeft op gestaan. Veel plezier ermee, Lisa!



13 opmerkingen:

  1. Wat een verhaal, maar het levert wel een supermooi originele tas op !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kruising geslaagd ;-). Ik hoop ook dat die hond lang genoeg houdt. Na mijn droogkastavontuur heb ik nog niet opnieuw geprobeerd of de hond wasmachinebestendig is (in ieder geval niet droogkastbestendig ;-) ). Ik vind die combinatie blauw-groen ook heel leuk, en ook het model van de tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-)
    Nog eens dankjewel, Karla! Ik ben heel blij met mijn originele tas! Mijn vriendinnen zullen jaloers zijn.
    Groetjes
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig, die mix van ideeën en een bijzonder leuke tas, op die manier ! De hondenliefhebster zal er wel blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen