zaterdag 21 juni 2014

Blackjack


Ze wist het meteen, die oudste van me. De blackjack jurk wou ze, in tricot, ook in zwart. Een jurk beschreven als 'klaar in 1,2,3'.
Dat klopt, lang deed ik er niet over.
Een jurk om overdag op het strand te dragen. Dat klopt ook.


Een jurk om zich 's avonds glamoureus te voelen, neen, echt niet, dat klopt niet.
Een rare golving ter hoogte van de borst maakt de jurk niet tot wat het moet zijn.  En jawel ik heb de juiste maat volgens de borstomtrek genomen. Ook die blote rug is schoon, zolang ze stilstaat. Want bij beweging lijkt die jurk een eigen wil te leiden en staat die rug veel te veel open. En stilstaan op die leeftijd? Enfin,  het lukt me niet om deze twee rare verschijnselen op te lossen, dus laat ik het zo.
't Zal bij een strandkleedje blijven. Geen voltreffer deze keer.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig ! En niet zo bescheiden, de jurk heeft inderdaad een glamourgehalte. Tja als je niet van dat inkijken houdt tijdens het bewegen dan ga je je niet op je gemak voelen bij het uitgaan....maar zo op de foto dik in orde qua glamourlook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie jurk! Jammer dat het geen voltreffer geworden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb eerlijk gezegd al meerdere misvallen tegengekomen met LMV ... en nu hou ik me een beetje in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat de jurk tegen valt maar goed voor mij om te lezen want mijn dochter wil er ook zo eentje.Dit eerst laten lezen...

    BeantwoordenVerwijderen