donderdag 5 juni 2014

Flandria

Mijn tweede Flandria truitje maakte ik voor een echte wielrennerfanaat. Iemand die door weer en wind de legendarische Vlaamse heuvels bedwingt. Binnenkort gaat hij met andere coureurs de Stelvio trotseren, op een nieuwe fiets. Daarbij wou hij assorti een gepersonaliseerd truitje, zo eentje als ik voor MDH maakte. 
Er werd afgesproken, besproken en overlegd, vanop afstand via de sociale media. We wonen dan ook een flink eind van elkaar, vandaar.  De kleuren werden fuchsia en zwart aangezien deze renner met een fuchsia fiets fietst, zeg dat maar eens snel achter elkaar...



De letters geven zijn naam in 't clubke weer.


Het enige waarover ik twijfelde was de lengte van het truitje dat hij mij doorgaf, die waren redelijk kort. Maar hij wou het zo en was content, en da's het belangrijkste lijkt me.

 

 Dus vlamt er u een zwartroze flits voorbij, het is misschien hij, de Zeelander!




10 opmerkingen:

  1. Awel, Karla, het past inderdaad perfect bij zijn fiets! Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat dus echt de max, het truitje zo apart ... dacht ik efkes dat je ons te grazen nam en het een kindertruitje was, maar op model met fiets ! Dé max !!! En dat vind ik nu ook zo tof aan hier meelezen, zo'n leuke originele dingen krijgen we hier altijd te zien !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij zal blij geweest zijn!
    Waar heb jij je stof gekocht? Ik wil dat namelijk ook graag eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is gewone tricot. stof zoals de echte truitjes heb ik jammer genoeg nog niet gevonden.

      Verwijderen
  4. nice! En hij staat te glunderen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof! Ziet er inderdaad kort uit, helemaal niet typisch voor een wielertruitje, maar de klant is koning eh ...
    Ik heb mezelf voorgenomen om dat patroon pas te kopen als ik geschikte stofjes tegenkom, maar zelfs bij LMV zelf hadden ze geen tip. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supertof! En hij koos spontaan voor roze, ook op zijn fiets :-)?

    BeantwoordenVerwijderen