donderdag 26 juni 2014

June dress


De zomerversie die ik absoluut ging maken van de Belladone, die kwam er niet. Want in de derde Maison Victor stond een jurk waar mijn oog direct op viel: de June dress. Zeker de beschrijving dat het gelijk welk figuur flatteert, dat ge ermee kunt flaneren in de zomer omdat ze een elegante rugdécolleté heeft en een licht fiftiesallure, deden me geen moment twijfelen: die wil ik ook!


Voila, in een teststofje die ik eigenlijk best schoon vind.
Ik durf wel eens te beweren dat er een tweede versie zal komen en ja, bij deze ook maar dan zal ik het bovenlijfje toch een paar cm langer maken.
Alhoewel als ze nog veel leuke patronen gaan uitgeven, zal er misschien niets van in huis komen.





31 opmerkingen:

  1. Ik vind het mooi gemaakt.Heb zelf ook getwijfeld ivm dit model maar ik vind het van voor te hoog toe,niet mijn ding maar jij staat er mooi mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er verliefd op! Wat een knaller, staat je geweldig! Waar heb je het stofje gevonden trouwens, het zou niet misstaan in mijn stoffenkast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet de naam niet, vond het op het stoffenspektakel in Mechelen

      Verwijderen
  3. het staat je wondermooi ... en die natte snuit zo eentje hebt ik hier ook lopen in zwart/wit variant ...; tot volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Flatteert idd elk figuur heb ik de indruk, en die halsuitsnijding is geweldig mooi. Wat nu, teststofje?! Zo schoon?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel te mooi voor een testversie!
    Dat van dat bovenlijfje verlengen had ik nog al gelezen, ik ben gewaarschuwd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!
    Hoe meer ik er zie verschijnen, hoe meer het kriebelt om er zelf ook aan te beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi! Als dit "maar" een teststofje is ben ik heel benieuwd naar versie 2 !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Meer dan geslaagde testversie! Staat je super! Laatste foto is ook schoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad zeer schoon. Vooral de rug is prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel knap! da's geen test meer he :)
    die belladone duurt niet zo lang hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dit zou ik al geen testversie meer noemen! En wat een leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo eentje zie ik ook wel zitten! Staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waw, knappe madam! Dat kleed staat je super! En die laatste foto... zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Testversie? Dragen, die handel! Hij staat hier ook op het programma. Allen ga ik de boothals iets lager uitsnijden...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie jurk! Goed gedaan. En een heel tof stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och, nog zo'n toffe 'June-dress'. Het wordt tijd dat ik het patroon overneem en ook eens van start ga.
    Staat je fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die June dress is precies echt gemaakt op jouw lijf ! Superschoon !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En het jurkje zit dan ook nog eens zalig ;)
    Ik ben hier ook aan het twijfelen tussen nog een June dress en een Belladonne... jij staat er in ieder gval prachtig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die jurk staat je beeldig. En die hond in de laatste foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh waauw, een pracht van een jurk en heerlijke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen