zaterdag 9 augustus 2014

Tiens,

ziet ge die vierkante wit gebleekte vlek?


Ik kan me niet herinneren dat die er al was, toen ik de stof zo'n half jaar geleden kocht. Of toen ik de rok zo'n maand geleden maakte, om mee te kunnen nemen op reis.  Er is ook niets gebeurd met de rok. Een mysterie dat is het. 


Allerlei schone landschappen passeert ge als ge weg zijt, van huis. Van hoge bergen, eindeloze meren en immense bloemenvelden, met de rok aan, maar dan neemt ge geen foto, ah neen, want dat vergeet ge als ge op reis zijt.


Genoeg geluierd en met de voeten in 't water gebengeld, ik schiet terug in actie!




10 opmerkingen:

  1. ah nee, dat is waar, op reis moet je genieten van al het moois rondom u. Ik vergeet ook vaak foto's te maken. Toffe rok, echt een schoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon rok, en goed nieuws dat je geen foto's genomen hebt op vakantie; 't is dat je te druk gehad hebt met genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. da's me gisteren absoluut niet opgevallen hoor die vlek, schoon rokje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie rok in prachtige stof! Een creatief extraatje toevoegen aan de rok om de vlek te verstoppen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vlek? Ach wat, dat lijkt toch gewoon een kunstzinnig extraatje? Showen maar die handel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die plek zit zo in het stofje .. ik heb van hetzelfde stofje een jurk gemaakt voor mezelf ..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha, dat vroeg ik mij nu al geruime tijd af!

      Verwijderen