dinsdag 12 augustus 2014

Toiletzakjes

 Idee en patroon gevonden hier

Miss F gaat op reis. Om al haar toiletgerief en make-up spulletjes op te bergen, kwestie van het geheel niet argeloos verspreid in haar valies te dumpen, bezorgde ik haar enig overzicht:

Idee gezien hier
Gratis patroon van Noodlehead (manicure wallet)


De beschrijving van The Manicure Wallet is redelijk duidelijk, zo 'redelijk' dat ik de moeite niet nam om bepaalde stukken grondig door te lezen, meer bepaald het stuk over de elastiek. Dat spreekt voor zich, dacht ik, en ik deed maar wat (lees: knipte de elastiek te kort).  Bijgevolg kreeg ik uiteindelijk geen schone rechthoek, maar iets ingedeukt. Miss F vindt het niet erg (of heeft ze last-minute nog iets nodig om op reis te gaan...)







7 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Ik dacht dat het zelfs de bedoeling was met die rekker... Leuke vorm heeft dat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ze nu haar spullen kwijt speelt, ligt het alvast niet aan jou! Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die toiletzak is echt tof, naar dat patroon ga ik eens op zoek!
    En de manicure wallet werd hier deze week ook gemaakt als kadootje voor een tiener: schot in de roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof! Dat toilettasje vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die toilettas wil ik ook ooit nog eens maken, maar voorlopig hebben we er ruimschoots genoeg in huis ;-) Misschien ooit eens als cadeautje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi hoor en dat toiletzakje zal ik mss ook eens maken

    BeantwoordenVerwijderen