donderdag 20 november 2014

10 min project


Op het werk geraak je nergens binnen zonder badge. Niet op de parking, niet op het schoolterrein, niet in de leraarskamer. Mijn badge zat een tijdlang in een soort houdertje dat hangt te bengelen aan de vele sleutels die ik ook dagelijks nodig heb. Nu dus danig versleten dat het doorscheurde.


Ik kieperde mijn restjes bak om en haalde er deze stof uit. Het musketonhaakje recupereerde ik van een versleten sleutellint. 


En als ik mijn sleutels nog eens laat rondslingeren, lieve collega's, deze zijn van mij.

13 opmerkingen:

  1. Bij ons geraak je nergens zonder sleutel, oh wat kijk ik uit naar een systeem met vingerprint of zo ...
    Het stofje dat je koos, zal elke werkdag tot een leuke maken , heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi resultaat! Ma, seg, een badge om de leraarskamer binnen te geraken?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die komen zeker weer terecht als je ze verloren bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. das een goed plan ze, want ik zoek elke dag mijn badge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk,ik ben zo vrij geweest deze tepinnen op Pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gevonden!
    Mijn badge zit in een hard plastieken covertje dat ook zijn beste tijd gekend heeft...
    Na jouw resultaat gezien te hebben, moet ik misschien ook eens aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan.Hier word er ook met een badge gewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha ! Dit lijkt mij nu eens zo'n typisch projectje dat je telkens opnieuw uitstelt ... en dan te bedenken dat de klus in 10 minuten geklaard is ! En vooral : zoveel schoner dan het oude gevalletje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen