zondag 23 november 2014

Sweatervest

Ik zou dit jaar in de avondschool een deftige winterjas maken. De stof had ik al, maar ik bleef eeuwig twijfelen over het model. Aangezien ik in koude dagen graag een dikke trui aantrek,  wou ik me wel wagen aan een sweatervest. De toekomstige winterjasstof werd aan de kant geschoven en ik trok iets breiselachtig uit de stapel. Die had zo'n jaar geleden het label 'winterrok' gekregen. Plannen veranderen nogal eens vaak bij mij dus werd deze dikke gewatteerde stof een vest.
Foto's nam ik in de herfstvakantie, op reis, op een leuk strand met een schitterende Frieslandse herfstzon... maar ik wiste het geheugenkaartje, overtuigd dat de foto's al veilig op de pc stonden. *vloek* Niet dus. Dus geen weids strand ... enkel de hond is de trouwe constante.


 Patroon: Kelopuu, Ottobre 5/2014
Stof: Modecoupon 


En die zakjes, die leerde ik voor de eerste keer maken. *trots*


21 opmerkingen:

  1. Ziet er zo'n gezellige jas uit!
    mooie zakken trouwens' deden we ook al eens, niet maķkelijk hé, ik kan nog wel wat oefening gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk warme jas! Leuk met die zijdelingse rits.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er een super aangename jas uit, daar ga je veel plezier van hebben, hé! Mooie zakjes trouwens, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er zalig comfortabel uit! Ik ben fan van de kraag en de stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er een hele toffe jas uit...mooi modelletje,....leuk stofje,...lekker zacht en hopelijk ook warm,...echt zo eentje waar je telkens opnieuw naar grijpt! Word vast je lievelingetje! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi stofje. Ziet er ook lekker comfortabel,uit. Mmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Dat stofje ligt hier ook nog in de kast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi ! Héél mooi ! Daar zul je nog lang genot van hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi hoor.Ziet er mij een warme jas uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. indrukwekkend, een echte jas! Schoon echt waar en warm precies!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie hond! Lijkt heel erg op die van ons, wat is het voor ras?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op zijn paspoort staat 'Engelse cocker spaniel'. Is een adoptiehond dus ik weet niet in hoeverre dit juist is.

      Verwijderen
  12. Hij lijkt als twee druppels water op die van ons (en dat is inderdaad een engelse cocker spaniel) maar hij lijkt een stuk langer. Maar de kleuren zijn identiek, ook die bruine vlekken op de achterkant, helemaal leuk. Vind je het leuk als ik een foto mail? Dan word ik even lid van je site via facebook (account Bram de Vries).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, je maakt me nieuwsgierig, je kan me mailen op karla.vr@gmail.com

      Verwijderen