zaterdag 6 december 2014

maart in december


We aapten met ons drieën miss D na. Zij, zij en ik. Want miss D had maart gemaakt, een cape waarvan je zegt, neen, die maak ik nooit!
Maar toen miss D haar cape toonde, scoorde dat vele oh's en ah's en 'deze cape had in dat boek moeten staan'. Dus wilden we er direct ook één. Jammer dat miss D niet blogt, je zou ook meteen overstag gaan.




Waarom een cape geen pretje is:
- oh verschrikkelijk dat gevecht tussen handtas en cape, dat gaat niet samen.
- de cape aandoen leidt tot de meest onhandige bewegingen. Nog steeds ben ik die lage armsgaten niet gewoon.
- koude onderarmen bij fris weer.Wat eigenlijk geen excuus mag vormen: Hilde vond de oplossing: armverwarmers (die ik natuurlijk niet meer in de winkel vond en dan maar beenverwarmers kocht die ik nog moet omvormer tot voorgaand genoemde accessoire, met duimgat erin, ah ja!)



Waarom het wel prettig is:
- precies een knus dekentje gedrapeerd rond uw lijf.
- ideaal voor snelle boodschappen
- of snelle uitlaatjes met hem




7 opmerkingen:

  1. wandelen met een baasje in stijl ... ken slechtere dingen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk ... ik vond die maart-cape altijd al zoiets dat ik meteen wou en was het helemaal vergeten dat dat in dat boek stond, tot ik het dus zag bij Hilde, maar ondertussen heb ik mijn oog al laten vallen op een andere cape die ik ook zo mooi vindt ... Alleen tijd ontbreekt mij steeds maar weer !!
    (maar ik heb wel een andere jas met 3/4 mouwen en die armwarmers ... ja, dat bleef ook al hangen !)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg Jo hierin :) Ik wou die ook maar verget het een beetje. Ik vind een cape altijd zo classy! Perfect als soort manteltje op een party dress!

      Verwijderen
  3. Ziet er in ieder geval heel comfy uit! Mooi, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De stof ziet er lekker warm uit. En je bent nog een pluspuntje vergeten: een cape maakt een dame steeds stijlvol in iedere situatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, ik kocht officieel ook beenverwarmers hoor, maar volgens de madam van de Veritas zijn dat ook armverwarmers. Dus in het duimsgat past ook een hiel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen