zondag 11 januari 2015

Net niet in 't vorige jaar.


Ik haalde het net niet, neen, ik had nochtans goede plannen. Hij zou af zijn tegen oudejaar, zucht, en ik zou aftellen in mijn nieuwste aanwinst, nogmaals zucht.


Dus startte ik het nieuwe jaar met goede voornemens, geen uitstelgedrag meer, echt, en stikte ik alles ineen op de eerste dag van 't nieuwe jaar met champagnekleurige voering, tja in het thema van de feestelijkheden.


 Stof: Decoro Atori Birds Sateen in black - Echino en Nightfall Dott - Camelot
Patroon: lotta skirt 


Dankjewel, Hilde, voor het stuk gouden bolletjes stof, past perfect!

18 opmerkingen:

  1. Lijkt me ook een mooi rokje voor nieuwjaarsborrels, valentijnsetentjes, verjaardagen en gewoon om blij van te worden. Precies op tijd klaar zou ik zeggen dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! Prachtige stofjes en mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! En zuinig geweest precies met je echino stofje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben fan! Het stofje, het rokje! Welkom eerste naaisel van 2015 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, mooi. Ik heb dit stofje ook en had ook de Lotta in gedachte. Maar het is er nog niet van gekomen. Nu weet ik zeker dat het mooi is !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Keischoon! Er komen vast nog meer feestjes dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo ! Supermooi ! (en nieuwjaar mag je toch nog vieren gedurende gans de maand januari he !)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog mooier in het echt ! Zwaar fan ... Ik zal het patroon toch eens moeten overtekenen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die stof ligt hier te wàchten tot de examens voorbij zijn! Ik plande een bloesje, maar misschien vorm ik dat idee nog om tot een Lotta ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu ben ik curieus naar een bloesje in deze stof, zal schitterend zijn.

      Verwijderen
  10. No need to say dat ik dit geweldig vind, ik heb een rokje in net hetzelfde stofje aan vandaag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw onderrok is schoner afgewerkt dan de mijne. Daarom ook geen foto hiervan :-)

      Verwijderen
  11. Dit stofje vind ik ZO knap!
    Prachtig rokje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen